حـکـم


عشق بی انتها

عاشقانه های قلب سوخته

روزی می شــود کـه بـرگ بـرنـده ات دل مـی شـود…

امـا تـو دیـگـر "حـــاکـــــم" نـیـســـتـی…



نظرات شما عزیزان:

maryami
ساعت13:37---18 مرداد 1393
برای نبودن که . . .

همیشه لازم نیستــــــــــ راه دوری رفته باشی

میتوانی همین جا
...
پشت تمـــــــــام ِ بغضهایت ، گم شده باشی.....


هستی
ساعت11:58---17 مرداد 1393
ممنونم که سرزدی نیمای عزیز

راستی اهنگ وبت عالیه


بهار
ساعت23:52---15 مرداد 1393
یادت باشه تنهام گذاشتی امشب ....بهم نظر بده ویه قراری بزار وساعتشو بگو تا بیام....بهت وابسته شدم
دلم واست تنگ میشه
نیما دوست دارم
امشب وقتی رفتی دلم کلی گرفت
اما من بازم دوست دارم
شب بخیر ...بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:عشق,جملات عاشقانه,رمانتیک,تنهایی,احساسی,جدیدترین عاشقانه ها,ساعت 10:31 توسط nima| |


Power By: LoxBlog.Com